Film nu!

Gick skit bra på gymmet, men vart sjukt trött i ben musklerna idag. Körde 20 min löpning på löpbandet, sen styrka, mest mage och ben, skööönt! Åkte till Marcus efter och duscha och så sen fick Bubba mig att ladda ner Wordfeud som alla spelar nu för tiden och de skulle jag inte gjort för nu kommer jag bli nörd, great! Hur soom haver så ska vi se Jag saknar dig nu som vi hitta med bra kvalité otroligt nog, ska bara byta till rena lakan i sängen först. Har kommit halvvägs. Jag hamna här och Macke ligger i sängen och tränar med hanteln, haha :) Imorn ska jag jobba, börjar vid 12. Får se om jag går upp med Marcus imorn. Han och Linus ska på arbets intervju i Örebro, dom ska nämligen kanske åka och jobba i Trysil i typ 5 månader i vinter. Wätt kul........men kanske inte för vårat förhållande. Men vi får ta en dag i taget! Nu måste vi bädda färdigt så vi kan sätta på filmen någon gång.
PUSS & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0