Full rulle!

Jag kom hem alldeles nyss, vi hade personal möte idag efter att vi röjt undan efter lunchen...något som jag inte alls visste om. Så de var tur att jag fick hoppa in och jobba så att jag inte hade missat det! Fick iallafall veta mycket bra och roliga grejer som ska hända framöver. Nu i oktober ska vi öppna sjökrogen också och jag tror de kommer bli riktigt grymt! Finns ju en riktig bar där nere med och fan så kul att få stå i den en hel kväll, åååh!! :D

Nu är jag skit stressad, ska följa med mamma på hennes "tant-gympa" vilket är stöööört jobbigt. Så ska slänga på mig tränings grejer nu för vi ska åka om fem min, weei! Så vi hörs lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0