Godmorgon finisar!

Jag vaknade nyss och tvingade mig själv upp ur sängen för att jag inte vill sova bort hela dagen. Denna vecka har jag typ tre jobb dagar inplanerade, vi får se om de dyker upp något mera. Idag & imorn är jag ledig iaf. Idag ska jag ut och springa, sen får de bli styrka på gräsmattan också. Ska städa rummet och sen får vi se vad jag hittar på mera. Veckorna rusar förbi, de är helt sinnessjukt. Men ändå helt okej, vinter, snö, thailand, jul, nyår och allt som ska hända framöver närmar sig ju då. Mys!

Kan inte logga ut fredrik från sin facebook på min dator heller, fattar inte vad som är problemet?? Så jag kommer helt enkelt inte in på min. När jag trycker på "konto" och ska logga ut honom blir den knappen bara vit. Kan man logga ut någon på nått annat sätt eller? Asså igår fick jag damp och drog knytnäven rakt i skärmen. Varför kan inte allt bara funka nån jävla gång???

Nu ska jag gå ner och laga till lite frukost och kika på One tree hill :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0