Måndag 26 september

Godmorgon på er! ♥

Jag vaknade alldeles nyss, men känner mig ändå jätte trött. Sen har jag lite ont i huvudet, känns som spänningshuvudvärk och jag tror de kommer ifrån nacken. Får hoppas det går över. Idag har jag lite små saker inplanerade, springturen som vart uppskjuten sen ikväll vid sex tiden ska jag möta upp Oliver i stan och så ska vi gå på hockey....LHC-AIK! Han hade fått VIP biljetter genom sin pappas jobb för två och frågade om jag ville följa med och det kunde jag bara inte tacka nej till. Så vi ska äta innan sen kolla på matchen så får vi kaffe och grejer och jag behöver inte betala ett öre, mera än drickan! Soft :) Ska bli kul, älskar gå på hockey. Fast det är roligast i slutet av serien, haha! Men vi hörs lite senare, nu ska jag gå ner och laga lite god frulle! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0