Memories

HAHHA, jag dör lite. Kan inte sova så jag började läsa gamla blogg inlägg jag skrivit för länge sen och fick se ett inlägg där jag printat in massa gamla barndoms grejer!! Höll på att dö när jag läste detta. De kommer alltså ifrån en rosa lurvig nasse dagbok som jag fick en jul för flera år sen, skulle gissa på att jag kanske var 7-8 år? Och från den julaftonen, (julaften, julaftnen?) ah ni fattar så skrev jag ett inlägg i denna dagbok i stortsätt varje dag! De finns så mycke sjukt kul i den. Har inte sätt den på as länge, så måste fan leta upp den imorn och läsa. Kommer faktiskt ihåg denna dagen när Ida berätta för mig att hennes lillasyrra hade mått illa och spytt på natten, vi var på bussen till skolan och jag hade alltså sinnessjuk fobi för att kräkas och magsjuka när jag var liten. Inga barn gillar väl de men jag hade verkligen fobi. Jag fick PANIK varje gång jag mådde illa och kunde hetsa upp mig och typ kräkas bara för jag trodde att jag hade fått magsjuka bara för att någon annan i skolan haft det. Sen inbillade jag mig att jag mådde illa och så fick jag rå panik. Grät och var hysterisk för jag var livrädd att jag skulle kräkas. Det var därför jag skrev sådär "roligt" i dagboks inlägget att jag hade haft ont i magen hela dagen! Söt jag var. Tur att man inte får sån bruuutal panik längre när man mår illa. Ska väl även tillägga att jag har inte haft magsjuka sen jag var sisådär 7 år heller....pepparpeppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0