regnregnregn

Bajs väder ute!! Seriöst, blir djupt deprimerad av detta gråa och regniga väder, hej hösten typ. Jag kom hem från jobbet för en stund sen. Slutade redan vid åtta! Allt har gått sjukt smidigt idag. Vi har haft catring hela dagen (för den som inte fattar vad det är så är de när man kör ut mat, fika osv till en viss plats). Så först när jag börja åkte jag direkt till kulturhuset och förberdde fika för 135 pers tillsammans med Emelie. Sen när dom fikat var de bara att röja allt och åka direkt ut till Adelsnäs och förbereda inför maten som skulle serveras klockan sex. Sjukt kul att få se hur de såg ut i vissa delar av de stooora huset, så sjukt fint asså!! Vi hade hyrt allt porslin och de va så himla skönt, slapp diska!! Därför jag kom hem så fort :) SOFT!!!

Nu har jag sätt slutet av Idol med mamma & pappa. Så ska nog gå upp och krypa ner i sängen och titta på One tree hill you know. Marcus kanske skulle dyka upp med, sånt som märks :) Imorn är jag ledig! Vet inte riktigt när jag jobbar nästa gång, men tror torsdag eller fredag. Så de blir lite ledighet nu, skönt!

Hörs imorn, sovsött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0