Torsdag kväll

Imorn är de redan fredag!! Helt stört hur fort tiden går. Asså jag vet inte om de bara är jag??? Men jag vet inte om jag kan minnas sist ja tyckte tiden gick såhär galet fort. Idag har jag gjort de ena och de andra och jag tror nog jag hållt er uppdaterade med de mesta. Har haft en bra bloggdag idag, ni vet när man bara känner för att skriva och har mycke inspiration. Nu ska jag iallafall krypa ner under täcket och titta på tv. Imorn blir de jobb igen vid 9 tiden sen några timmar fram. När jag slutat blir de gymmet och sen får vi se vad som händer på kvällen! Lördag ska jag iallafall till stan och köpa lite wants till hösten, som pälsvästen jag skrev om, bruna boots och skinnskjorts. Har hittat ett par fina på bubbleroom, men ska kolla i stan först :) Searching for company! Så säg till om någon vill följa med :)

Vi hörs imorn, godnatt och sovsött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0