Tråk-fredag..

I brist på annat har jag nu pillat klart med designen så jag är nöjd med allt. Kul I guess. Något som inte är kul är denna fredag. Vill festa och vill ha kul! Blev en riktig surfitta ikväll. Men verkligheten kommer ikapp ibland. Känner mig deppig och less. Hur som helst är jag ensam hemma, så jag ska koppla in datorn i teven och lägga mig och plöja igenom tre hundra one tree hill avsnitt. Ändå rätt okej! Är sjuuuuukt sötsugen med och det SUGER! Ska försöka komma på något nyttigt jag kan smaska på istället. Fruktsallad hade varit perfekt, men ingridienser för de finns inte. Tooo bad! Vi får väl se vad jag hittar på som har låga kalorier....ska googla tror jag =)

Ha en rolig fredag kväll, oth hereeeee i cooooomeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Jag just nu...

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Jaa Brooke gifter sig i säsong 8 :D Jo asså det kommer en säsong 9 också men tror inte den finns i sverige än :( <3

2011-09-10 @ 11:24:14
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0