Träning & Macke



Haft en soft eftermiddag idag! Kollade på Beck - Skarpt läge som gick på tv imorse när jag gick upp. De är min favvo Beck tillsammans med Annonsmannen, I guds namn och sen den sista Levande begravd. Även om jag sätt dom typ tusen gånger så måste jag se dom igen när dom är på tv, även att jag vet exakt vad som händer och typ kan alla repliker, haha! Iallafall gick jag en sväng med Olle sen och snacka lite med farmor och farfar. Blev rastlös så jag bestämde mig för att baka bullar, så det har jag gjort nu. Tillät mig själv att smaka en när jag slitit så dant med dom, annars så var dom bara tänkta till familjen. Men goda blev dom iaf! Nu ska jag alldeles strax åka ner till gymmet och träna bort den där bullen, ska bli otroligt skönt!! Sen vid sju slutar Marcus gitarr lektioner så då får vi väl se vad vi hittar på. Jag vill se idol iaf!! Slutadition är ju de roligaste under hela idol om ni frågar mig! Jag hejar på Roshana, André och Amanda just nu. Gillar dock inte Andrés självsäkra stil, han är så jävla snobbig att ja vill spy på han och alldeles för självsäker, hatar när man har sån stil. Men jag kan inte förneka att han sjunger som en gud, så måste heja på han för det, haha!

Slänger kanske in ett inlägg ikväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0