Vet inte vad jag ska ha för rubrik

Tjooopppp! Hemma igen och är stressad, hatart! Fattar inte varför jag alltid ska bli det??? Jätte smart av mig att välja och blogga när tiden egentligen inte finns, haha! Håller på att locka håret samtidigt som jag sitter här, gött :) Fikat med Jessica, snackat och haft de trevligt i över två timmar...skit kul!! Sen handlade jag åt mamma och hämta henne vid bussen. Snäll oså :) Nu ska jag fixa mig inför kvällen, rota ur hela min garderob och hitta nått att ha på mig ikväll står på schemat, ska bli kul. Blir förkrök hos Macke med nice folk och sen in i dimman på Ågatan. Fett nice! Ska dansa sönderrrrr ikväll, så sjukt taggad!!

Men jag skriver innan jag drar sen och visar vad jag hittat för fina kläder när jag vänt opp och ner på hela rummet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0