15 april 2012

Tjabba tjena hallå!

Skönt med söndag ju, tyvärr inte lika soligt och fint idag. Och i veckan ska det tydligen bli snö, sa dom iallafall på radion härrom dagen. Men får väl hoppas de har fel! Igår hade jag en jätte mysig kväll! Gick en långpromenad med intervaller i uppförsbackarna först. Sedan gjorde vi god pastasallad och åt framför Tintin som jag hade laddat ner. Somnade dock mot slutet, var så jävla trött! Släpade mig upp och hämta Marcus och Fredrik vid bussen klockan ett och sen sov jag som en stock!!

Just nu ligger Marcus och jag i min säng. Ska snart dra till Åtvid. Marcus ska hem och jag ska till gymmet en sväng tänkte jag. Köra någon timme! Ikväll lirar ÅFF borta mot Mjällby så jag tänkte försöka hitta någon länk på nätet så jag kan streama den över datorn, skulle vara kul att se! Heja och hoppas dom vinner :)

Hörs senare hörreni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0