2 april 2012



Hej på er ♥

Vaknade brevid en förkyld Marcus, så vi har väl smittat varandra. Haha, men min är inte så farlig så hoppas de inte blir värre. Idag skiner solen, härligt...det är nog väldigt kallt ändå! Iallafall så fick Marcus och jag för oss att packa ner fika och dra till Kaggebo och ha de skönt i solen idag, så vi ska alldeles strax åka. Få längta lite efter sommaren, waahh! Har inte varit där sen i augusti när jag slutade jobba där, så de kommer nog kännas rätt konstigt! Men ska bli mysigt. Sen vid kvart över 5 ska jag på nybörjar Yoga med Viktoria, ska bli kul som fan! Så vi hörs ikväll hörreni...tror jag tar med kameran och ger er lite fina bilder, puss ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Håller med! jag tycker med det var skitfräscht, det kändes som en helt ny butik :D <3

2012-04-02 @ 22:37:54
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0