3 april 2012

Haha detta datum kommer jag alltid att förknippa med den 3 april 2008...då jag och mina vänner skulle ha sätt Tokio hotel live för första gången, men hela skiten blev inställt pågrund av en cysta (stavning?) i halsen på Bill the singer, haha! Snacka om flopp...vi hade varit värsta fangirlsen och räknat ner i över 100 dagar, dampat sönder och planerat in i minsta detalj och sen blev de inget. Kan tycka de är lite synd än idag, hade den blivit av hade man fått höra alla de gamla låtarna som antagligen aldrig kommer hända nu...men men that's life!

Hej föresten :) Jag och Marcus sitter i min säng med varsin dator, haha söta! Jag har jobbat mellan strax innan 07 till sisådär lite efter klockan 15. Drog till gymmet efter och körde en timme och sedan hämtade jag upp Marcus och så åkte vi hem hit. Han ska jobba i vårat garage/verkstad imorgon igen! Får vi se vad vi hittar på ikväll, vi ska iallafall se klart på Get rich or die tryin som vi inte han med igår kväll. Annars så händer de inte så mycket! Imorgon ska jag jobba igen mellan 11.30-16.00 och på kvällen ska Viktoria och jag på Core, ska bli kul att testa :) Ni får ha en bra kväll så skriver jag nog imorn igen. Puss! ♥


jag i fredags!

Kommentarer
Postat av: Mickis

du klär dig alltid så snygg josefin! och ditt hår är så jäkla fint!! :)

2012-04-04 @ 20:43:10
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0