6 april 2012

Go'kväll ♥

Här var det inte bästa uppdateringen, men that's life! Jag kom faktiskt hem för inte alls länge sen. Har jobbat hela eftermiddagen mellan 12 till sisådär lite innan 19. Då kom mamma, pappa, Fredrik plus våra vänner ifrån Jönköping ner till mig på jobbet. Så jag visade dom runt och så fick de se ett par hotellrum. Sedan har vi varit nere på Sjökrogen och ätit smarrig lax och skaldjursgryta druckit gott vin och jätte god citronpaj efter, fin start på mina två lediga påskdagar.

Inatt någon gång kommer Marcus hit. Han ska köra hem min bil som jag lämnade i Åtvid etftersom jag druckit. Sen var de ända kvällen vi kunde ses under denna Påskhelg. Kommer gå i ett men jag ska försöka hålla er uppdaterade. Imorgon kväll ska vi till min moster och på söndag kommer barndomsvännerna hit för mat. Sen på Måndag tog jag på mig att jobba! Jag som var sugen på utgång och dansa, men det får bli kanske nästa helg om jag är ledig! Påsken är ändå påsken! Annars har jag inte så mycket att skriva, jätte roligt att ÅFF vann idag, heja heja!! Hoppas dom kan ligga kvar i allsvenskan nu, de är skit bra för jobbet också :)

Vi hörs imorn igen, ska uppdatera twitter lite och sen ska jag sova och vänta på att min pojk väcker mig inatt någon gång när han kommer nerkrypandes...hih! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hahaha aa jag är så jävla trött på den där tråkiga boken och de där förbannade faserna!! Jag har fått 1-4 fel för mycket på fas b 4 gånger nu, aaahhhh jag dör så jobbigt!! Ja när jag väl får körkortet kommer jag gråta av lycka, haha :D <3

2012-04-06 @ 23:31:39
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0