8 april 2012

Godmorgon!

Jag sitter och äter påskgodis...illa! Men det är väl okej...de är ju bara påsk en gång om året, haha! Jag väntar på att Kvällen är din ska börja, vilket är om typ 5 min. Annars så hade jag en trevlig kväll hos min moster igår...en massa god mat och vi kom väl hem igen vid ett tiden, då somnade jag bums!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se helt enkelt. Ikväll där emot så kommer barndomvännerna med familj hit och käkar osådär. Ska bli kul att samla alla. Vi brukar ses innan jul annars men nu har inte jag kunnat i två år eftersom jag varit i Thailand och Malin & Sofie har jobbat och grejjat i Norge, så de blir nog trevligt! Men det är ju ett par timmar kvar. Ska väl fortsätta smaska på godis och titta på Kvällen är din som börjar strax. Puss hörs senare ♥


tyvärr finns de ju lite att plocka av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0