Hard time



Hallå på er! Har ingen blogglust idag. Har lite personliga jobbiga grejer runt omkring mig just nu. Men tyvärr ingenting som jag har lust att dela i bloggen. Hatar egentligen när folk skriver så på sina bloggar, jag anser väl att man istället kan knipa käft isåfall än att säga A men inte B. Jag brukar nästan alltid försöka inte påverka min blogg när jag är ledsen och nere. Jag är en glad person och vill inte att folk ska se mig som något annat. Men jag får se om jag tar en blogg paus några dagar och återkommer. Men jag älskar att blogga och skriva av mig så vi får se om jag kan hålla fingrarna borta. Men nu vet ni varför om de blir tyst här. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Hoppas det löser sig <3 även om man är en så glad person som du är så är det mer än okej att vara ledsen ibland!! <3

2012-04-11 @ 12:21:48
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0