Homee



Tjatja bloggeN!

Fan vilken dag jag haft...pjuh! Fullt ös medvetslös på jobbet. Har haft en feting catering på Mässen med 160 glada penionärer...haha! Fika, lunch och sen lite fika igen. Men de är kul med alla gamlingar för dom är så tacksamma för allt man gör...mycket roligare att serva då! Slutade fyra och nu har jag, mamma och pappa suttit och fikat i solen. Tog med mig gudomlig morotskaka hem. Ikväll vet ja inte riktigt vad som sker, pratades som lite soft dricka med lite vänner, men jag vet inte något säkert. Hade varit kul o hitta på något dock eftersom jag inte alls är ledig så jätte ofta på lördag kvällar. Men vi får se! Nu hade jag nog tänkt byta om tills träningskläder och ge mig ut i den UNDERBARA solen. Får se om de blir löpning eller promenix, men röra på mig tänkte jag!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0