My life is complete.



Vet att ni säkert bajsar på mig av trötthet på Justin fakking Bieber, men han har uppenbarligen blivit en del av mitt liv så om det inte passar är det nog bäst att ni sticker framöver för jag har en känsla av att de inte kommer att bli MINDRE. Dock ska jag hålla det på en samlad nivå eftersom jag snart är 20 år................MEN JUST NU SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I DET. STAMPADE NÄSTAN SÖNDER DATA JÄVELN NYSS...I REN LYCKA. Det har ciskulerat rykten om att Justin ska komma hit på BELIEVE men ingenstans har vi kunnat se eller höra Justin säga det själv (dock kanske vi får det på söndags när Tildes intervju sänds på nyhetsmorgon) utan de har bara varit journalister som har snackat om att han sagt detta på PR grejen för kommande skiva BELIEVE. Så sätter jag på denna video och får den bästa bekräftelserna av dom alla. Han bara tjoffar ut Sverige och hela mitt liv känns fulländat. Han kommer...PÅ RIKTIGT! Och jag känner mig som en sån fruktansvärd tönt när jag skriver detta, men jag kan inte hålla de inne. DET GÅR INTE! Han är så himla fin denna gosse och duktig och ALLT. Åtminstone är jag mig själv och ärlig! DAMP GLAD

Kommentarer
Postat av: Nemii

Haha vi delar samma glädje! Har väntat sen 2008 att få se honom. Jag kan inte tro att han kommer till Sverige!

<3

2012-04-27 @ 08:39:03
URL: http://nemiiii.blogg.se/
Postat av: jessica

<333333333333333333333333

2012-04-29 @ 02:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0