Pjuh!

Träningen var tung idag! Fyfan...trodde seriöst jag skulle dö sista spinning låtarna och svetten rann PÅ RIKTIGT om mig. Så visste man psykiskt att man skulle på Core efter...haha! Fyfan...Viktoria och jag släpade oss själva i princip ut från gymmet när vi var klara...herreguuud! Blev en dusch hos Marcus och sedan åkte vi till Linn & Micke och snackade lite skit och drack kaffe. Skjutsade hem Marcus efter och nu är jag hemma och ska sova! Är så himla trött och träningsverken smyger sig på känner jag...skönt! Imorgon är jag ledig och jag ska vara hemma mesta delen av tiden, blir en glass och snack med min bästavän på eftermiddagen. Men de hörs vi om imorgon..puss på er och sovsött ♥



förövrigt blir jag väldigt glad när jag går in på min twitter och får se denna tweet (bara hoppas att sverige kommer ingå i turnéplanen...eller något annat jävla land i närheten):

(Scooter är Justins manager och även han som upptäckte honom på youtube...han som gav honom möjligheten att ta sig dit han är idag från första början kan man nästan säga...efter MASSA jobb för den IDIOTEN som inte tror att Justin kämpat något för att komma till toppen...I just give you this: fuck uuuu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0