Torsdagkväll!

Gillar min brors kommentarer när mamma köpt Eldorado juice eller Willys juice som är billigare "Mamma, har du köpt sosse-juice nu igen!?" hahaha (ingen negativt menat mot er som är sossar, va vad ni vill) tycker bara kommentaren är lite rolig, hahaha!

Hej föresten :) Jag sitter i soffan och glor på hockey slut spelet, de är riktigt spännande. Hejar nog på Brynäs må jag säga...hoppas dom tar guld idag! Annars har min dag varit jätte bra, intressanta timmar på kommunhuset och sedan träning! Resten av kvällen händer ingenting, ska slappa och lägga mig tidigt och ladda inför mina kommande arbetsdagar. 11-19 imorgon och 11 till slutet någon gång på kvällen på lördag, så de rullar på! Hoppas er dag varit skojjig, nu ska jag titta vidare. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0