That little boy

Åh har haft Justin Bieber damp...iallafall halva dagen. Han är i London och jag önskar jag vore där. Han visade alla fans sin mage genom rutan på sitt hotellrum som ni ser på en av bilderna nedan, så jävla skön han är! Tilde de Paula har varit där och intervjuat honom och la upp en bild på twitter på henne och honom...kul för henne.....! Nerrå, men intervjuen kommer på nyhetsmorgon på söndag, hoppas han kan säga något om believetour...typ att han ska hit.

Annars har jag mest slöat hela dagen. Varit ute och sprungit 7 km, annars bara tagit de lugnt och gjort små grejer som ändå inte är så intressant. Nu har jag fått skit ont i huvudet så jag ska börja om från säsong 1 på one tree hill nu och låta de få mig att komma ner i varv av allt stohej omkring mig. Så sovsött, puss ♥




Bilder från idag när han landade i London och sen sista från hotellrummet...hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0