Världens bästa!



Åhh jag får damp ryck! Vad har denna människa gjort för att alla ska sprida så mycket hat??? INGENTING. Jävla avundsjuka. Har kollat på detta klipp 5 gånger nu och jag kan inte sluta böla! Han är så jävla genom fin kille så jag orkar inte med honom. Det finns ingen som honom!! Ingen som behandlar sina fans så jävla bäst. Försöker lägga märke till så många han kan och hans relation till alla "Beliebers" är som en familj. Åhhhhhh! Ska tälta utanför Globen när han kommer hit, leva på vatten och bröd i en vecka och mosas mot staketet längst fram om det så innebär att bryta varje ben i hela kroppen. Slå mig fram och sen binda fast mig själv i kravallstaketet längst fram så ingen kan ta mig där ifrån. Fyfan så underbart!!!!!!!

(Jazzy...tjejen i filmen är hans lillasyster om någon inte fatta!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0