1 augusti 2012

Jaha mina vänner. Här sitter jag och vräker i mig chips, och till middag blev de en Ristorante pizza. Glamoröst. Skyller på att mamma och pappa inte var hemma så orkade inte laga mat åt enbart mig själv. Måste ta tag i mitt liv! SKA göra det i höst. Typ slutet av augusti. Då ska jag köpa nytt gymkort och komma igång på riktigt! Någon som vill bli min gymkompis och gå på pass med mig? typ spinning, core osv. Har min kära mor som också ska köpa gymkort nu och gå på pass, men kan va kul att kunna variera med en vän!

Idag har jag jobbar 10-16. Sedan har Julia satt i mina extensions. Så äntligen är dom på plats! Blev jätte bra :) Kanske ska slinga det någon gång bara för de är aningen mörkare i nyansen. Men inte så att allmänheten skulle märka. Mest jag som är petig tror jag! Tack Jullis ♥
 
Ikväll blir det chill. Och imorn fyller jag 20 år! Är ledig och mamma och jag ska åka till Visingsö. Ska bli jätte mysigt! Bara borta till fredag morgon för jag jobbar 12-19 på fredag. Yesyes! Min mobil vägrar samarbeta med mediaöverföringen så ni får ingen bild på håret nu. Kommer imorn! Isället får ni Biebers musikvideo till As long as you love me som släpptes idag. Asså KNÄCKT. Så jävla sexigt och hett att jag bara satt och skrek i sofffan (yepp its true) tur att mamma och pappa inte var hemma. Men asså hbskjabkc askjbqworu8g983grb kibqwkl . Vill knappt sätta på den igen för jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. haha!
 
Hej med er!
 
 
Av någon jävla anledning kan jag inte bädda in filmen?????? Får damp på detta nya skit. Kan någon tala om för mig om man nu mera skå gå till väga på något annat sätt än det tidigare? Dvs...kopiera inbäddnings adressen, klistra in i HTMLrutan och trycka på uppdatera....whasup????

Jaja klicka på denna länk and watch it!
HEREEE
så funka inte det heller för länkfan blev vit. MEN DEN ÄR OVANFÖR HÄR. KLICKAAAAA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0