15 augusti 2012

 
Idag är det 4 år sedan Marcus och jag blev tillsammans. Galet! Tänk om vi hade vetat om detta där i 7:an/8:an på högstadiet när han tyckte jag var ett tokiohotel-emo och jag tyckte han var en fjollig omogen brat som trodde han var något...haha tiderna förändrat hörreni. Det är en sak som är säker! Att vi två skulle få det så bra ihop hade man väl aldrig kunnat ana, Men vi funkar utmärkt ihop och vi har så himla roligt tillsammans! Puss på dig, älskar dig Maaaaaakie ;)
 
Nu sitter jag och äter frukost och ska strax dra till jobbet. Blir ett lunchpass idag. Sen får vi se vad jag hittar på efter. Ska eventuellt till systemet inför helgen om jag inte slutar för sent. Sen borde jag börja packa lite. Drar ju till Värmland på fredag efter jobbet. Så jävla kul!! Och Liseberg på söndag barre, LÄNGTAR!
 
Ha en bra dag så hörs vi sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0