20 augusti 2012

HEJ ♥
 
Har ni haft en bra helg? Min har varit gryyyym. Festade i fredagskväll, var i Åmål chillade och sen grillade vid Jockes föräldrars husvagn i lördags och igår hade vi en hel dag på Liseberg som var så sjukt bra!! Så jävla kul. Enda tråkiga var att Fia & Jockes mobiler blev vattenskadade i min väska. Men dom var och köpte Iphones idag så det löste sig...men det var lite tråkigt just när vi märkte det. Men allt annat var PERFEEEKT. Och jag som inte alls är värsta åknörden utan oftast är jävligt feg åkte allt förutom AtmosFear. (Helvete den vågar jag nog aldrig) Men höjdskräcken och kanonen åkte jag till och med två gånger och andra gången i kanonen vågade jag till och med titta, så jävla modig jag är!! Vi stod vid dörren innan dom öppnat och åkte från Göteborg klockan 21.59 och det stängde 22.00. Så värsta tajmingen. Sov som en stock i bilen och somnade stenhårt väl hemma hos Jocke och Fia igen. Vann 4kg Center på något stört sätt. Jag som ALDRIG vinner. Och så bums vann jag stjärnvinst. Så nu kommer jag väl äta ihjäl mig på det, haha ;)

Egentligen så skulle vi ha åkt hem imorgonbitti. Men Jocke skulle jobba i Norrköping i veckan så Fia och han skulle åka hem till Fias föräldrar så då åkte jag och Viktoria också hem idag. Viktoria skulle ändå vara hundvakt imorgon. Så idag innan vi åkte hem var vi i Åmål och köpte mobiler till Sofia & Jocke och sedan käkade vi lite och vid fem tiden stack vi ifrån Svanskog. Tojja & jag tog de lugnt som fan, stannade lite innan Örebro och käkade, åkte halvt vilse en gång och stannade och tanka så vi var hemma för någon timme sen. Så nu tänkte jag somna gott i min säng. Har en hel ledig dag imorgon hemma, ska bli underbart! Sen är det en hel del jobb resterande av denna vecka plus nästa. Men det är kul!
 
Vi hörs imorgon, här kommer lite mobil bilder. Finns mera i min kamera. Puss & godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0