28 augusti 2012

Hejsan!

Hoppas allt är bra, med mig är det fin fint. Igår hade vi en otrolig dag på jobbet. Tror vi slagit alla rekord någonsin. Men allt gick jätte bra. Så det var super skönt! Klart man fick testa på sin stresståliga sida och ibland var det rätt körigt men det är väl naturligt när man har så mycket gäster. Alla fick sin mat och jag tror alla var nöjda och glada. Matchen blev oavgjord och Mange fick göra ÅFFs mål. Så sjukt kul för honom!! Alla vi på jobbet stod på trappen när de blev mål och när vi fick reda på att Mange gjort målet jublade vi som tokar. Nu önskar jag honom all lycka i Belgien men jag tror jag talar för väldigt många när jag säger att han kommer bli saknad...

Efter att ÅFF ätit igår kväll så slutade jag och Sanna. Så jag var hemma vid halv tolv. Somnade som en stock!! Tog en lång sovmorgon idag och har ätit smarrigfrulle framför teven och sen städat mitt rum. Nu ska jag byta om till träningskläder och åka ner till gymmet. Ska köpa nytt gymkort och sen köra en timme eller nått. Har sån jävla träningsverk idag så jag hoppas jag kan träna bort den!!

Hööööörs!

Min smarriga frulle
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0