6 juli 2012

 
Hallå där! Sitter i sängen med sligning i håret och hör regnet pinka ner utanför. Ganska mysigt ändå! Hoppas jag får till den perfekta färgen på min hårförlägning nu efter 2 gångers sligning. Passade även på att slänga i lite blekmedel i min härliga utväxt. Annars har jag jobbat mellan 07.15 tiden till 15.00. Kom hem för någon timme sen. Så ikväll tänkte jag bara slappa. Är väldigt trött...längtar efter mina lediga dagar nu onsdag, torsdag & fredag. Ska bara va, träffa lite vänner, gå på bio, sova och ladda batterierna. Bara ett jobbpass kvar!! Frulle-lunch imorgon. Så jag börjar redan 06.30, Men de känns helt okej med tanke på att jag är ledig sen!

Ska ladda ner någon bra film nu som jag kan se innan sovdags. Men några timmar till ska jag väl klara av att vara vaken! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0