Fattar inte

Hoppas eran dag varit bra. Jag har mest tagit det lugnt plus varit hemma hos Jessica en sväng mitt på dagen. Just nu sitter mamma och jag i soffan och tittar på allsång på skansen. Sista avsnittet idag! Ska käka lite blåbär och mjök innan jag ska lägga mig. Ska jobba lunch imorgon :)

Blir så jävla lack på alla som säljer Justin Bieber biljetter för orimliga pengar. Varför ska alla vara så jävla pengakåta idag?! Utnyttja en situation där det är småflickor/tonåringar (till största del) som blir usatta pågrund av att dom hade oturen att inte få tag i någon biljett. De ända dom vill är att få se sin idol live, men så ska andrahands sajter och hjärndöda privatpersoner...även andra fans ska jag säga...sätta pisshöga priser för att själva tjäna pengar på sina biljetter. Vi har ett evenemang på Facebook där tanken är att folk ska skriva om dom har biljetter att sälja, eller om man vill köpa eller bara tagga varandra i. Och idag fick jag se några tjejer som hade 5 ståplats biljetter till 23 april. Dom sålde EN för 2000:- och sen hade dom ett "paketpris" på 7500:- för alla 5. Och dom själva var alltså "beliebers" och anledningen till att dom sålde var för att dom hade fått tag i VIP biljetter istället. Jag blev bara tvungen att ifrågasätta hur dom tänkte. Fick ett svar att dom sålde så dyrt för att dom var ju tvugna att tjäna in det som VIP biljetterna kostade. Ursäkta men hur fan tänker man då? Ska andra stackars små tjejer som hade oturen att inte få biljetter betala dom 2000:- för en biljett och täcka upp det som dom fick betala för sina VIP biljetter. Vissa ska alltså inte ha behövt betala ett skit i slutändan medan andra ska ha behövt betala en förmögenhet?! Om man nu inte är beredd att betala det som VIP biljetterna kostade får man väl ge fan i att åka. Får fan damp. Fattar verkligen mig inte på människor ibland. Varför är man så jävla respektlös, känslokall och pengakåt? Jag hade med GLÄDJE sålt mina vanliga ståplatser för det pris jag köpte dom för till något annat fan om jag fått VIP biljetter. Liksom VIP biljetter. Man har ju i princip redan fått det bästa man kan få då.....och då ska man sälja sina tidigare biljetter för en förmögenhet till tjejer (mest) som är förkrossade. Varför vill man inte göra dom lyckligast på jorden och sälja dom för ett normalt pris? Jag är kanske helt knäpp. Men jag fattar verkligen inte. Jag kan bara hoppas att nästa gång är det dom som blir utsatta och står där utan biljetter. Att hjärndöda pengakåta nolifer som ogillar Justin väljer att göra såhär är en sak. Dom har ju ändå bevisat att dom inte har så mycket innanför pannbenet mera än pengar. Men att andra fans gör såhär får mig att vilja spy. Så jävla egoistiskt. Dom om några borde väl för helvete fatta hur det känns att vara den som blir utan!!! Fyfan. Och det sorgliga är att dom antagligen kommer få den summan pengar dom vill ha. Hoppas de känns jävligt bra sen när dom går ut och shoppar upp sina pengar och har fått mjölka ur någon lilltjejas föräldrar. Get a job ffs...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0