Good time

 
Idag har jag haft en så himla bra dag. Har haft världensbästa humör och bara varit så taggad på livet. Mera såna dagar tack! Efter mina långa sovmorgon och lite slöande hemma åkte jag till Viktoria. Vi har snackat, varit en vända i åtvid och jag har tagit min systemet oskuld...vuxet ;) Lagade sedan lite mat, planerade morgondagens partajj (TAGGADE!!) käkade lite kladdkaka och glass och sen nu ikväll åkte hon med mig hem och gick igenom min garderob. Klädbrist inför morgondagen ;) haha! Jag insåg att jag var tvungen att städa...garderoben var kaos och hela rummet i princip. Så när Viktoria tagit det hon ville ha så städade jag rummet. SKÖNT med städat rum.

Nu har jag precis hoppat ur duschen. Ska ta mig en kopp te och några mackor. Sedan hoppas jag min film är nedladdad så ska jag se den. Men nu kurrar magen lite! Så puss på er, hör imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0