Take me to paradise

Blev en riktig slappis kväll som väntat. Ett dunkande huvud som vägrar ge med sig...inget att ha. Har lagat lite lätt käk till familjen, tittat på rockbjörnen men lacka ur och stängde av när Justin inte vann utländskalåt, slappat framför teven...ja ni vet väl själva vad slapparkvällar brukar innehålla...

Har kollat på resor också...igen. Som blivit någon slags vana varje kväll. Väntar på att den ultimata ska dyka upp en vacker dag...haha! Velar som fan vart jag vill åka, hur länge. Har ju en liten dröm att en dag åka över till USA med min kusin (och kanske någon mera släkting) och hälsa på pappas syssling med familj som bor där. Hans döttrar...Chelsea & Kathrine är födda 92 samt 94...så dom är ju i våran ålder. Dom var på besök i Sverige hos oss och andra släktingar sommaren 2008 och dom var så himla gulliga!! Nu har vi lite kontakt på facebook då och då. Vore så underbart att åka över till dom och USA. Dom bor cirka 2h ifrån New York vad jag fattat. Men för att kunna genomföra det måste man ha pengar, som till allt annat. Men om jag kan hitta en billig resa till ett gött land kanske man kan genomföra båda. Vill till värmen i vinter!! Just nu har jag fått en hang up på Dominekanska republiken som ligger i Västindien...asså ser ut och vara SJUKT fint. Turkost vatten, hotell vid stranden, vita stränder, soooool typ jämt...kanske man kan hitta något billigt dit. Vore livet! Får väl hålla utkik!

Börjar jobba 09.00 imorgon. Så nu ska jag sova bort min jävla huvudvärk. Hörs imorgon!
 
 
I mitt paradis i december förra året. Thailandet ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0