15 december 2012

Idag går alla mina tankar till Connecticut där igår eftermiddag 20 BARN samt 8 vuxna blivit ihjäl skjutna på en FÖRSKOLA av en 20årig kille, eller ska jag säga monster? Jag förstår fan inte hur vi kan ha såna onda människor på våran jord? Han lyckades förstöra flera familjers liv med sin vidriga massaker. Han tog sitt egna liv när han var färdig skjuten inne på skolan. Alldeles för lindrigt avslut på hans liv om ni frågar mig. Sveriges största problem är att någon jävla docka från Kalle anka ska klippas bort på julafton medan familjer i Connecticut idag vaknade upp utan sina barn och heller aldrig mera kommer få tillbaka dom. För mig känns iallafall Kalle anka dockan och pepparkakor som om fis i rymden jämfört med våra världsproblem. RIP #PRAYFORCT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0