17 december 2012

Sitter och lyssnar på nostalgi musik. Har haft en sån skön dag. Sprungit omrking i min Onepiece. Slappat på förmiddagen och sedan städat undervåningen. Varit hos farmor & farfar och pratat om julafton osådär. Kan inte förstå att det bara är en vecka kvar. Underbart! Fikade lite innan jag gick hem. Ska göra mig iordning nu. Sedan sticka till mammas jobb och möta upp henne. Vi ska dra en runda på stan. Hoppas jag kan få med mina sista julklappar hem. Har Fredrik & Macke kvar. Plus lite smågrejer jag ska köpa i Åtvid. Får se vad jag hittar på! Vi tänkte även dra en runda på Media markt...jag ska se om jag kan hitta en bra dator jag ska få i julklapp. FINALLY! Hänger med till Åtvid sen, sover antingen hos Macke eller hos mamma. Börjar jobba tidigt imorgon!

Hoppas allt är bra med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0