21 december 2012

Uschalingen, mår inge vidare idag. Totalt genomförkyld och så jäkla seg. Ska vila mig hela helgen och hoppas jag mår bra på julafton. Då vill man ju inte ligga dålig precis!

Just nu sitter jag hos mamma i åtvid ensam. Hon slutar vid 18.00 så efter det ska vi käka lite julmat här. Marcus & Fredrik kommer nog också! Jag har precis satt in en julskinka som vi ska ha hemmaa i helgen. Ville göra efter mammas recept så jag åkte hit och gjorde den. Gootttt ska de bli!!

Annars idag har jag städat hemma hos Macke på morgonen. Victor har ´haft fritidsgård de senaste två veckorna då Anna & Tompa varit i Thailand ;) Men imorgon kommer dom hem igen, så snäll som jag är hjälpte jag till att ta tag i städningen. Macke & jag han göra våran del innan jag åkte till jobbet vid 14 där vi haft lite julavslutning och käkat lite jul lunch. Nu är jag ledig i en vecka, ska bli så jäkla skönt! Känns så himla lustigt att alla julbord och allt är över. Vi började ju nyss! Tiden har gått sååå fort.

Men ha en bra fredagkväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0