23 december 2012

Hej mina fans!

Livet gött eller? Mitt är heeelt ok asså. Har precis fixat till mig lite snabbt och ska strax dra ner till Marcus och dom med pappa. Önska God jul och så ska dom få lite julklappar. Sen i eftermiddag kommer kusinerna. Så sen blir det fullt ös här. Ska bli såå underbart att träffa favvo kussen Vickan igen ♥♥♥♥

Påtal om något annat så var reprisen från förra sommarens Summerburst på TV igår. ASSÅ ÅH! Satt och rös i soffan och bara dog över hur fett det verkade. I sommar ska jag dit!! NEED TO. Sjukt jävla as grymt!!

Nu ska vi visst dra. Ska lägga upp bilder över hur mitt år sätt ut framöver :) Men blir nog först efter jul :) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0