25 december 2012


Har varit i Söderköping hela dagen och ätit alldeles för mycket. Men smaskens var det! Fått lite mera fina julklappar och känner mig väldigt nöjd och belåten. Nu är julen över för detta år, bara hålla tummarna att alla mina morfäräldrar och farföräldrar får vara med till nästa år också.

Nu har jag precis satt mig i sängen. Ska alldeles strax sova! Imorgon ska jag hänga med Vickan tills dom ska åka hem. Vi har pratat om att se på Johan Falk kodnamn Lisa för den hade inte Vickan sätt. Sen på kvällen ser det ut som de blir utgång. Jag är ju en av de få som ej hakat på utgångstrenden på Juldagen eftersom vi alltid är hos mormor och morfar då finns inte riktigt tiden. Men vi tänkte köra imorgon istället. Krogarna i linköping marknadsför ju hela denna vecka fram till nyår så hoppas lite folk är ute imorn med och att alla inte ligger hemma och är bakis ;) Känner mig taggad iallafall! På torsdag får man väl försöka vara någolunda pigg för då blir det troligtvis mellandags rea :)

Men nej hörreni. Vi hörs imorgon. Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0