3 december 2012

Idag börjar julborden på jobbet dvs jobb, jobb, jobb de kommande veckorna fram till jul. Men det ska bli väldigt roligt. Jag har aldrig varit med en HEL period julbord förr eftersom vi alltid åkt till Thailand mitt i allt. Men iår blir det fullt ös ända fram till jul :)

Annars i helgen har jag inte gjort överdrivet mycket. Mamma har flyttat, pappa & jag har varit i stan och handlat lite av varje och igår jobbade jag förmiddag till halv två tiden. Sen gick jag ett varv på julmarknaden med mamma, mormor & morfar men det var inte nått speciellt att ha. På eftermiddagen bakade Marcus & jag lussebullar och pepparkakor. Så lite julstämning har jag allt fått!

Annars får ni ha det så bra. Och till alla mina vänner kan ni ju räkna bort mig i alla aktiviteter fram till mellandagarna. För jag jobbar alla helger och mycket kvällar kommande tid ;) Ha det bra ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0