30 december 2012

Hejsan hoppsan! Jaha, sista natten på detta året sen välkomnar vi ett nytt med nya möjligheter, taggad! Idag efter skön sovmorgon åkte.mamma och jag på bio. Vi såg mammas pojkar. Hade rätt höga förväntningar i och med att jag.älskar smala Sussi och bröllopsfotografen...men jag måste erkänna att den levde inte riktigt upp till det. Lite väl töntig. Men kul att ha sätt den. Efter gick vi till steves och käkade middag och sedan åkte vi hem till mamma. Jag slingade mitt hår och så kom oliver över en sväng på en liten fika framför så ska det låta. Riktigt mysig kväll! Nu har mamma och jag spelat quizzkampen en stund men de verkar som hon somnat här nu så får väl ge upp jag med.
Är ap taggad på morgondagen så jag ska väl försöka sova så man är utvilad imorgon. Vi är ett gäng som ska hem till Robin. Drar igång där och sedan blir de nog vidare ner till natt o bar och fira med alla glada Åtvidabergare. Känns som det kan bli jävla kul. Fett taggad!! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0