4 december 2012

Sitter och myser i våran provisoriska soffa och tittar på tv med lite tända ljus och sånt mys. Fick huvudvärk igår mot slutet av jobbpasset men det börjar kännas bättre nu iallafall. Var skit kul att köra julbord igår. Nu är vi igång! Så bara tuta och köra. Ikväll kör vi igen...men jag börjar inte förrän 15 idag igen :)

Så mysigt att det snöar idag! Älskar när det är kallt och snö. Hoppas den får ligga kvar nu! Blir så jävla sugen på fjällen att jag dör när det är sånt här väder hemma. Vill bara ge sig ut i backen och åka skidor och dricka varm choklad...haha! Och macke den jäveln åker dit i helgen. Så himla avis! Men blir nog min tur någon gång i vinter :) nu ska jag mysa vidare här och ladda upp för kvällen. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0