5 december 2012

Imorse var det inte nådigt och heta Josefin. Hade värsta huvudvärken ni kan tänka er. Trodde jag skulle kräkas ett tag...så förjävligt det kan bli!! Sov hos mamma för första gången i Åtvid med och båda skulle börja jobba vid 10 så hon gjorde mysfrukost vid teven men jag kunde knappt äta något. Kände mig så elak :( Tvingade mig själv till jobbet...men när jag kom ut och fick GRÄVA fram min bil på gatan vaknade jag till lite. Det blev bättre under dagen och jag har iallafall klarat av att jobba mina timmar. Men det är absolut inte borta än! Ska vila ikväll och försöka slappna av. Så jag är pigg imorgon då jag jobbar 11-18.

Ikväll ska vi äta middag med Marcus familj. Ska bli mysigt! Anna & Tolla åker till Thailand på fredag så blir lite "avskeds-middag" Sjukt avis! Vill också åka till Thailand på fredag!!! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 1,5 månad kvar för Macke & mig ♥♥♥♥ Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0