8 december 2012

Tjabba! Ligger i sängen och tar det jävligt lugnt och det är så otroligt skönt!! Har jobbat 7 dagar i rad nu, en kvar sen är jag ledig på måndag :))) Känns välbehövligt. Idag slapp jag jobba kvällen och har istället jobbat dag mellan 07-16. Så ledig en lördagkväll känns otroligt lyxigt. Igår var det fullt ös...jag fick gå hem vid 00 men det var ju långt ifrån slut. Men det är ju skönt och få några timmars sömn när man ska gå upp klockan 06. Men jag tog mig upp. Så himla skönt att det tar typ 2 min från mammas lägenhet till jobbet....man kan ju sova några extra minuter iallafall ;)

Just nu väntar jag på att min pizzadeg ska jäsa klart. Är så jävla trött på julbord och julmat att jag mår illa av tanken. Och då har vi en hel vecka kvar som ser ut typ likadant som denna. Haha...får köpa mig en Big mac på julafton, någon julmat lär knappast gå ner!

Ska bara flöta ut mig i sängen och titta på Vampire diaries hela kvällen. Helvete vad jag har längtat efter det. Beroende i en serie och kär i en karaktär. Damon Salvatore kan vara världshistorens sexigaste. DÖR!! Men bäst jag gör klart pizzan innan jag dör över honom. Puss!

Mys misse som hängde med mig på promenad igår...gick efter haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0