Julafton

 
 
 
Har varit ganska flitig med kameran hela dagen. Konstaterade för ett tag sen att jag minsann inte alls har speciellt många BRA bilder från våra tidigare jular. Men idag har jag varit en riktig fotograf och sätt till så de andra också fotat. Kändes roligt att vi kunde skicka iväg lite bilder till släkten i USA och släkten i Australien också.

Har haft en underbar julafton med mina kusiner, brorsan, pappa, faster med man och så farmor och farfar. En massa mat och fika, slöande och paket såklart. Tacksam som vanligt! Imorgon är de julafton nummer två fast i Söderköping hos mormor och morfar med mammas sida. Så Fredrik och jag sticker dit vid tolv. Ska bli totalt underbart med Grönkålssoppa och sedan KALKON! Något annat än den uttjatade julmaten. LÄNGTAR!

Puss på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0