10 februari 2012

Idag fyller min älskade mamma år, så grattis på födelsedagen! Även om jag vet att du inte är så intresserad av min blogg...känns bra att ha skrivit det :}

Sitter färdig fixad och tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag äter frulle och sticker till jobbet. Såg att jag hade väldigt bra med tid för en gångs skull! Jag jobbar till sisådär 16.00 idag. Sen vet jag inte om jag kanske ska köpa hem något smarrigt från Sandelius och bjuda mammsen på...bara hon och jag sådär. Lutar åt det! Ikväll ska jag nämligen med till bygdergården här i Värna för vissa fredagar i månaden har dom en liten Pub där. Så idag ska dom först ha årsmöte och gå igenom allt som hänt under förra året och hur mycket pengar dom fått in till föreningen och liknande....vilket jag inte är så intresserad av men sen vid klockan 20.00 ska pappas matlagnings grupp bjuda på middag. Så då ska jag dit och äta och vara social!

Men ha en fin fredag ♥ asså går inte veckorna stöööööört fort???


fastnade inte riktigt på bild idag...men en halv dålig bild på hur jag ser ut idag! Rätt enkelt...hha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0