12 februari 2012

Tja på er! Hoppas att allt är bra osv. Jag mår kalas! Är bara så jävulskt hungrig!!!! Men så fort släkten kommer om 30 min hoppas jag vi kan slå oss ner och ätaaaaa. Igår jobbade jag 14.30-01.30! Somnade rätt så skönt i Marcus säng när jag kom hem på natten. Sen ringde klockan 07.20 imorse och de vara bara att släpa sig upp. Men det gick rätt så bra faktiskt! Fixade lite frulle, dukade och sådär, städade lite och vid 12.00 kunde jag gå hem! Härligt o ha fått in bra med timmar i helgen!

Som sagt var så kommer mormor, morfar, min moster och hennes man och farmor och farfar snart. Soppa och semla står på schemat. Gött! Ha en fin söndag i det underbara vädret!! ♥

Tog bilderna alldeles nu....fanns ingen ork att hålla på och göra sig iordning en massa...haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0