14 februari 2012



Tja påer! Glad alla hjärtans dag...eller vad säger man? Haha! Ska väl inte låta alldeles för negativ...men jag tycker alla hjärtans dag är aningen överskattat. Ta hand om varandra och visa kärlek ska man väl göra varje dag...känns mest som ett knep för alla butiker att få sälja lite extra mycket...känns mest lite löjligt om ni frågar mig!

Hade en sån jävla fet lunch idag som vi trodde...denna skaldjursgryta asså! Fanns inte bord till alla redan klockan 12.....asså kaos! Visste inte vart vi skulle göra av alla människor...haha! Men vi löste allt väldigt bra måste jag säga. Och den är ju så oooootroligt god, så jag förstår att folk kommer till oss när den serveras!! Slutade runt halv fyra, stack och gymmade i stund, handlade åt mamma och nu sitter jag ny duschad och klar i sängen och väntar på att Sofia ska höra av sig....ska hem till henne och snacka och ta igen en massa snack som nog lär finnas då vi inte träffats på ett par veckor...underbart ♥ Sen ska jag hem och glo på Grammis 2012 som börjar klockan 22.00! Så vi hörs senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0