16 februari 2012

Godmorgon på er ♥

Har varit vaken sen nio någon gång...ovanligt tidigt för mig för att vara ledig. Har "redan" ätit frukost och klätt mig för dagen. Våran granne är här och har hjälp oss med datorerna nu på morgonen. Så har han installerat virus skydd på min och alla andra våra datorer, skööönt! Så nu ska jag nog ladda ner något nice att glo på ikväll....hihi :) Igår var jag heeelt fast framför Grammy som ni märkte, skit bra asså! Adele vann en massa priser och hon va så glad så hon tjöt. Sååå himla kul för henne. På MTV vinner alltid Gaga allt känns de som men igår på Grammy vann Adele nästan allt och det tycker jag utan tvekan hon är värd!

Idag är jag ledig och jag ska bara vara hemma. Skulle åkt och fikat med Oliver men jag har inte råd. Är så himla fattig just nu! Måste tanka bil fan också, men har max 100 spänn. As bra! Men en vecka kvar till löning, de blir fint! Hörs sen pusss ♥

jag en vårig dag i sthlm för snart ett år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0