27 februari 2012

Hallå där! Har haft huvudvärk från helvetets helvete hela dagen. Asså verkligen! Somnade med den igår, vaknade med den imorse. Tog en ipren och tänkte att de går nog över, men nejrå! Som vanligt så ska den vara hopplös att få bort så fort den börjat, blir fan psykiskt störd av det! Klarade iallafall av jobbet passet. Drog på ett smile och försökte inte tänka på den, men mot slutet av dagen var det tufft. Åkte till apoteket och köpte alvedon när jag slutade. I hopp om att det skulle kunna ta bort den...men nejråååååå! Gick och la mig i sängen och somnade och vaknade med samma dunkande tunga huvud, la mig och masserade hela huvudet ihopp om att det skulle hjälpa...men är den borta nu då? Ae skulle inte tro det. Dock känns det lite bättre...men inte mycket! Blir galen, hate it...

Om jag ska försöka vara lite positiv så var det jätte skojj och träffa Marcus igår. Vi myste i soffan med hans mamma och pappa hela kvällen. Somnade ganska tidigt för båda va trötta och mitt huvud bråkade ju som sagt var. Resten av denna kväll ska jag inte göra ett skit. Försöka göra mig av med huvudvärken en gång för alla och senare ikväll kommer Marcus ut till mig, finfint! Ska leta upp någon rolig film att ladda ner som vi kan se. Puss!



i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0