4 februari 2012

Godmorgon eller godmiddag på er! ♥

Hoppas ni har sovit gott. Det har jag! Trots min jobbiga näsa så de är skönt. Var jätte trött igår så somnade rätt tidigt för och vara mig...runt tolv tror jag. Mamma och jag kollade på Flickan från ovan som gick på tv men jag orkade inte se klart. Nu har jag varit vaken ett tag och hade tänkt gå ut i våran istidskyla. Ska gå lite med Olle och vara lite social mot farmor och farfar som jag inte varit på hela veckan i stort sätt. Börjar jobba klockan 15.00 så jag har några timmar på mig nu. Så ska väl gå ner och klä på mig tusen lager kläder.

Vi hörs nog innan jag drar och jobbar tror jag. Annars vet ni ju vart jag befinner mig denna lördag kväll!
Puss och ha en bra daaaaaaaaaag!


just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0