Foood

Halloj på er! Hoppas ni haft en bra dag...det har jag må jag säga! Mycket folk på jobbet idag igen, slutade halv fyra, mötte Jessica och gick och fikade på Sandelius, pratade en massa, åkte och handlade lite och sen väntade jag på bussen ihop med henne så hon slapp vara ensam :)

Just nu håller jag på att laga mycket god kyckling gryta! Lite thai inspirerad. Den blev visst lite stark....lyckas alltid göra allt starkt och mina familje medlemmar är jätte känsliga, haha! Min favvo rätt i thailand är Green curry with chicken så jag köpte med Green curry hem från thailand...de lär jag ju få äta själv någon gång när jag är ensam. Det är sjuuukt starkt. Svetten bara rinner...så starkt! Men såååååå gott!

Nu ska jag passa nudlarna sen käka vid tvn! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0