Gladis

Har haft en jätte bra dag. Först jobb några timmar och sedan mys hos Viktoria...hon är allt bra hon! Fyller 20 år gör hon snart med...känns som vi var 13 nyss? Jävla gamlingar, haha. Men vi har nog de bästa åren framför oss!

Fick lite jobb inbokat imorgon med. Så jag hade tänkt titta på tv en stund och sen sova. Är väldigt trött...är inte van att gå upp klockan 07.30...latis! Iallafall så börjar jag inte förrän 11.00 så det är skönt. Läser Kenzas blogg och är avis!! Asså först London och sen New york typ en dag efter. Åhhh...jag vill också!! Vill så mycket så jag spricker. Vart fan ska jag resa sen om sisådär ett år när jag tjänat ihop tillräckligt. Vill backpacka i Thailand, vill hälsa på släkten i Sydney, vill hälsa på släkten i New york och Denver, vill åka till Mexico, vill till LA, vill till Brasilien, vill till Karibien, vill till London, vill till Paris....asså jag tror ni fattar mitt problem?? Är iallafall ung och så länge jag får vara frisk så kommer jag nog hinna till alla ställena...LOVE LIFE ♥

En bra låt som gör mig glad och ett godnatt från en sprallig tjeja! Puss love yah!




kände att denna passa perfek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0