Good day

Har tagit mig hem nu efter en hel bra dag hos mormor och morfar. Tänkte att jag skulle lägga mig och titta på Vampire diaries en stund...sen försöka sova tidigt! Har haft så svårt att somna de senaste dagarna. Svettats under mitt duntäcke så inatt fick jag ryck och bytte till ett tunnare täcke...somnade äntligen då. Så får se om de hjälper ikväll med. Imorgon ska jag jobba 11-16 och sen hämta min nya systemkamera! Wihooo, så ni kanske kan få lite roligare bilder då. Har typ inte tagit några nya på senaste tiden och när jag väl gjort de så har blogg.se och att ladda upp bilder krånglat...det är ju så himla typsikt. Det är därför jag lagt upp lite inlägg utan bild..har liksom inte fungerat då! Jaja, imorgon är det fredaaaaaaaag och sen har jag min första lediga helg framför mig på väldans länge! Fin fint. Så vi hörs imöra istället ♥

Här har ni en på min bästis sängen...den är bra den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0